Продавець TeraFlops Store розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2544 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (17.06).

Киев, Харьковское Шоссе 144Б, Київ, Україна
+380 (68) 973-83-50
+380 (50) 973-83-70
TeraFlops - Комплектуючі для твого ПК
Кошик

Поширені питання

  • Можлива покупка товару в розстрочку або кредит?

    Зараз в нас доступна оплата частинами від Monobank. Покупку можна розділити максимум на 3 частини.
  • Доставка по Києву є?

    На даний момент доставки по Києву немає. Але ви можете замовити доставку кур'єром Нової Пошти.
    Або ми можемо відправити вам товар на таксі після повної передоплати.
  • Можливо оплатити на картку?

    Така можливість є. Можна зробити оплату на карту розрахункового рахунку або з рекцизитам.
  • Ви робите відправлення післяплатою?

    Так, відправка наложеним платежем можлива якщо вартість товару не перевищує 10 тис. грн.

  • Ви робите тести товару? Можна протестувати при самовивезенні?

    Віддалено ми тести не робимо, оскільки на всі товари надається гарантія від нашого магазину.

    Протестувати товар при самовивезенні можливо, ця послуга коштує 150 грн. Ми виділяємо вам нашого інженера, який разом з вами протестує товар у стенді протягом 15 хвилин.
  • Чи є у вас шоурум?

    У нас є точка самовивозу. Шоурума у нас на даний момент немає.
  • Ви купуєте комплектуючі? Чи є у вас послуга Trade-In?

    Так, ми готові викупити у вас комплектуючі для ПК якщо модель не старше 2011 року випуску.

    Так само ми надаємо послугу Trade-In за якою ви можете здати нам свої комплектуючі та купити у нас заміну заплативши лише різницю в ціні.
  • Що означає Б/У товар?

    Дана абревіатура означає що товар був раніше у вживанні і у нього раніше був власник.
  • Скільки Б/В комплектуючі були у використанні перед продажем?

    Точну інформацію ми можемо надати тільки якщо у нас на руках є первинна документація від попереднього власника.
    В інших випадках, на жаль, ми не зможемо сказати.
  • На представленому у вас товар присутні пошкодження?

    На Б/У товарі можуть бути сліди використання. Перед продажем товар повністю обслуговується і перевіряється на працездатність і явних дефектів не має.
  • Якими транспортними службами можлива відправка замовлення? В які міста можлива відправка?

    Ми співпрацюємо з Новою Поштою. На жаль ми не користуємося іншими компаніями у зв'язку з численними скаргами на цілість посилок.
    Відправка можлива у всі міста України де є почтомат або відділення Нової Пошти.
    Доставка по тимчасово окуповані території неможлива
  • Можливий самовивіз день у день?

    Так, можливий в рамках нашого графіка роботи. Дане питання потрібно обов'язково уточнювати з менеджером перед поїздкою до нас.
  • Можливий торг на ваші товари?

    Торг можливий у разі купівлі великої партії товару.
  • Чи є знижки в вашому магазині?

    Так, знижки у нас бувають під час розпродажів, а так само видаються в приватному порядку постійним покупцям.
  • Ваш товар брав участь у майнинге?

    Якщо у нас є точна інформація, то ми її надаємо, на жаль більшість продавців не повідомляє про те, як використовувалися комплектуючі до того, як ми його придбали.
  • Чи є у вас гарантія на комплектуючі?

    Так, наш магазин надає гарантію на всі Б/В комплектуючі. Розмір гарантії залежить від категорії товару. На нові товари гарантія так само поширюється.
  • Товари у вашому магазині Б/У?

    Так, більшість товарів в нашому магазині Б/У. Є і нові товари, вони представлені у магазині окремо.
    В кінці назви товару зазначено Б/В або Новий.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner